Zpět

Jak snadno vybudovat vlastní styl

Přidáno: 5.1.2021 10:16.07 Počet shlédnutí: 394

05 Leden 2021

Jak snadno vybudovat vlastní styl

Mít styl je otázkou rozhodnutí. Podobně, jako když se rozhodnete jíst zdravěji. Zamyslíte se, jaké životní hodnoty jsou vám vlastní a na jakých hodnotách stavíte váš život. Popřemýšlíte, na čem jste vybudovali vaši živnost nebo vaši firmu nebo jaké hodnoty očekáváte u vašich kolegů, přátel a partnerek. Právě na vašich hodnotách a osobních názorech je postaven váš osobní styl v oblékání. Nutno však také říct, že ne každý je obdařen schopností posoudit, co styl je a co nikoli. Není to totiž snadné, protože přesná definice stylu neexistuje.
Oděvní styl je směsí střízlivého posouzení vlastní postavy, aktuálního věku, životních hodnot a vkusu. Oproti pohledu do zrcadla a na občanský průkaz jsou dvě poslední suroviny, ze kterých se osobní styl „vaří", obtížně definovatelné a představují pro mnohé těžko překonatelnou výzvu. I přesto, že se člověk rozhodne dobře vypadat, ne vždy to dobře dopadne. Mnozí sází na značky nebo na módní prvky v oblékání a mění oděvy podle sezóny. To je však cesta, která styl nezaručuje. Naopak. Může vás od osobního stylu silně odklonit.
Ne každý je sám schopen rozpoznat, který typ oděvu styl má, a umět jej tak pro tvorbu vlastního oděvního stylu využít. Absence autorit, které by teoreticky byly stylovými vzory a vedly osoby stylově nedozrálé směrem k osobnímu stylu vyzrálému, způsobuje, že stylově oděných lidí je kolem nás až žalostně málo.
Mít styl je snadnější, než to z prvních tří odstavců vyplývá. Stačí si pořídit kusy oděvů, které mají styl samy o sobě, a ony vám ho propůjčí, budete-li ctít jeho vlastnosti. Pokud k tomu zvolíte správnou velikost a budete se držet základních, tím myslím klasických barevných kombinací, je téměř zaručeno, že stylu dosáhnete.
Váš osobní styl v oblékání významně ovlivní vaše pocity. Ty se téměř obratem projeví na vašem chování a jednání, a stanou se tak nepřehlédnutelnými pro ostatní. Lidé vám začnou věnovat pozornost. To je moment, ve kterém můžete snadno dokázat, že mimo oblékání zvládáte i mnoho dalších věcí a ostatní se na vás mohou spolehnout. Váš osobní styl je cestou k zajímavým vztahům ve společnosti, vyzrálým obchodním přátelstvím a v neposlední řadě také ke vztahům privátním. Váš osobní styl v oblékání je jednou z cest k úspěchu.
Osobnímu stylu v oblékání mužů se zcela věnuje první česká kniha o tomto tématu. Naplněná až po okraj radami, tipy a návody, jak se mnohem lépe oblékat a vypadat.

Autorem je pan Daniel Šmíd

 

 

Předvolby soukromí

Cookies používáme ke zlepšení vaší návštěvy této webové stránky, analýzu její výkonnosti a shromažďování údajů o jejím používání. K tomuto účelu můžeme použít nástroje a služby třetích stran a shromážděné údaje se mohou přenést k partnerům v EU, USA nebo jiných zemích. Klepnutím na „Přijmout všechny cookies" vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním. Níže můžete najít podrobné informace nebo upravit své preference.

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti

Naše webová stránka ukládá údaje na vašem zařízení (soubory cookie a úložiště prohlížeče) pro identifikaci vaší relace a dosažení základní funkčnosti platformy, zážitku z prohlížení a zabezpečení.

Můžeme ukládat údaje na vašem zařízení (soubory cookie a úložiště prohlížeče), abychom mohli poskytovat doplňkové funkce, které zlepšují váš zážitek z prohlížení, ukládat některé z vašich preferencí, aniž byste měli uživatelský účet nebo bez přihlášení, používat skripty a/nebo zdroje třetích stran, widgety atp.

Používání analytických nástrojů nám umožňuje lépe porozumět potřebám našich návštěvníků a tomu, jak používají naši stránku. Můžeme použít nástroje první nebo třetí strany ke sledování nebo zaznamenávání vašeho prohlížení naší webové stránky, k analýze nástrojů nebo komponent, se kterými jste interagovali nebo jste je používali, zaznamenávání událostí konverzí a podobně.

Můžeme používat soubory cookie a nástroje třetích stran ke zlepšení nabídky produktů a/nebo služeb naší nebo našich partnerů, její relevance pro vás na základě produktů nebo stránek, které jste navštívili na této webové stránce nebo na jiných webových stránkách.

Přihlášení